Monday 14 December 2009

Keperluan Praktikal Kelak

Assalamualaikum

Masuk entri lain plak..

Apa persediaan CA yang kena ada kelak masa praktikal

Ophkos la kena ada berudband..keke (Broadband), senang nak buat kerja, cari maklumat, berhubung dengan penyelia, nak baca paper, layan FACEBOOK..hahahaha..dan belog ni..Aiseh..hehe..So, kena pergi beli la nanti..bila la nih ada promosi murah-murah..Maklumlah CA ni takda pitih!!!

Sapa ada facebook, boleh add CA nanti. Kalau tengok gambar CA tercun lebih tu, jangan pengsan! Sila-sila komen yang memberangsangkan ya..jangan kutuk pulak..Harharhar!!!!

Sila klik di sini untuk add facebook CA

Klik atas ni yaa..Facebook CA

Di belog ni pun, CA suka kongsi-kongsi pengalaman, cerita dan kisah-kisah..dan termasuklah kisah dongeng..hehe..Segala pengalaman sepanjang praktikal akan CA tempek kan kat belog ni..Mana tahu penyelia CA pun nak tahu perkembangan CA nanti kan..senang beliau tengok belog ni...sambil-sambil kan...

Lagi, CA kena hangkut barang-barang nak ke sana.Ada perubahan sikit pasal tempat tinggal, tiba-tiba berubah hati untuk tinggal di rumah sewa pulak laa..Macam-macam CA nih kan..Mungkin makin dekat lagi kut dengan SMKTIS. Yang pasti, CA akan ada tempat tinggal..tak merempat..minta dijauhkan..!!!

Persediaan CA?
Tak tahu nak cakap..persediaan macam mana tu?Persediaan mental dan fizikal itu paling penting. Paling penting pengalaman, dan dalam nak lalui pengalaman itu, tak perlulah anggap kita ni kena perfect baru boleh lalui..Tidak sama sekali!!!!Pergi dan belajar..Right?Pergi sahajalah ke sekolah tu..Then, baru boleh kita lihat macam mana..segala bahan-bahan/ barang-barang kena hangkut semua nanti...CA sekarang ni tengah mencari pitih untuk survive idup nanti then buat makan..makan ajer..haha.....sob-sob..sapa sudi bagi CA pitih..sila-sila..CA suka benau orang nak derma..hehe...(nyum..nyum..ada tak anak dato' nak sponsor neh..ades!!!)Nak tengok gambar CA dan makanan tak?haha

Jeng..

jeng..


Nak boleh ke makan ni..punyalah tak larat CA kena berkorban kan..begitulah untuk sara hidup...CA buat kerja sambilan di UPSI ni, di bilik penyelidikan dan penerbitan.CA tak tergamak nak minta dari ibu CA.


Motifnya, kita kena hidup berdikari, tak kisahlah apapun halangan, perlu diteruskan hidup dalam nak menempah KEJAYAAN.CA doakan bakal anak didik CA a.k.a pelajar SMKTIS BERJAYA!!!!

Lain episod kita sama-sama berkenalan ya, sapa CA..Manalah tahu ada you all SMKTIS nak mintak otogeraph CA..kekeke...perasan lebih CA nih..yerlah, dulu nak jadi artis, tak tercapai!Jadi kaunselor pulak...haha...(Tipu jerrrr!). Nanti ada kelapangan CA nak kongsikan pengalaman CA masa jadi pelajar macam korang!Mana tahu, korang leh jadikan CA sumber teraspirasi yang berasap-asap tu ker..kakakaka...OmaiiiGod!!!CA dah mula perasan!!!Abaikan je..haha

Oklah, nanti kita ketemu lagi!

"Apapun,
CA nak habaq, CA tak sabar nak sarung baju cekgu dan rasai suasana praktikal then nak jumpa warga SMKTIS"

Most Welcome!

0 Sapa yang Bijak Tu..hehe:

Post a Comment