Sunday, 27 December 2009

Cinta

Assalamualaikum.

Sapa nak bercinta angkat tangan...!!!
Cikgu..cikgu .. saya nak bercinta..!!! Mesti dalam hati menjerit gitu agaknya kan..kan...tak yah tipu lah..hahaha...Memandai jer CA. Kih..kih..

Mesti kalau part ni, mesti pelajar-pelajar teruja kan..kan..
Kata Raju " Iyya ciklu..saya cangat centunju la ciklu.."
Baiklah Raju, Ciklu akan kasi tau aa..aaa...
Raju pernah bercinta tak?
Jawab Raju, "Tarak pena ciklu, saya malu ciklu"

Bercinta di alam persekolahan itu perkara biasa. Cuma CA nak bagitau, pandai-pandailah bawa diri masa bercinta. CA pun tak leh nak sekat, kalau sekat pelajar bercinta pun, nak tak nak, kamu tetap akan bercinta. Cuma CA nak cakap kena jaga diri. Kadang-kadang cinta budak-budak ini cinta buang masa. Tapi masa remaja semua pakat nak bercinta. Tengok orang bocinto ekau nak bocinto..Cinta itu suci, manusia yang biasanya mengotorkan cinta. Setuju tak...Setuju tak setuju pun tak per..Ada yang sanggup gadaikan diri, nak buktikan betapa cintanya diri. Especially yang pelajar perempuan. Kena jagalah diri. Bak kata cikgu CA dulu masa sekolah, orang lelaki tak susut nilai, orang perempuan mudah susut nilai. Apabila anda berjaya dalam pelajaran, InsyaAllah hidup anda akan lebih baik lebih baik jika cinta itu juga seiring.

Ada pandangan tentang cinta?Sila..sila..hehe



2 Sapa yang Bijak Tu..hehe:

Ibtisamfarah said...

Salam Sis, akak support cinta lepas kahwin..ehehe.. :P

AFITI said...

wsalam, cinta lepas kahwin..wah..bestnya..hehe

Post a Comment